2009年10月21日 星期三

夢中的婚禮-佈置

係大日子前2個月左右, 我地開始同production house 傾場地佈置啲野!


佢地show左好多人地佈置既example 比我地睇!


好多都好靚, 不過其實好多都好貴…………….我地都要就住個budget, so都幾難諗!!


 


最後我決定用紅色做我婚禮的theme!!老人家又鐘意…………而且用得好, 其實係好grand.


 


Reception


Reception可以話係簡簡單單啦!


但係都好靚, 特別係客人簽名的地方!


係個燈箱上面簽!效果真係唔錯!




我地仲整左個鏡面welcome stand, 我仲攞左返屋企留念(其實係要另外再加錢先攡得返屋企)



 


相簿區


我地大大話話都影左成3pre-wedding photo, 緊係要show出黎比人睇啦!


另外我仲design左本我地既成長相簿.


係未入席前大家咪有時間睇下囉!


因為我地係不設麻雀區!



間隔Backdrop


朗豪7grand ball room有一個唔好處, 係佢個間隔有啲怪, 中間個廳樓底好高非常ok, but only 擺到22-23, 我要擺27圍就要用埋出面樓底矮的地方, 樓底矮的地方又同出面reception 連埋一齊!我地覺得一眼望晒, 唔係幾好!


於是制作左個間隔Backdrop!


我地之前影左pre-wedding photo, 有一個部份係我著旗袍, 好有上海feel. 於是就用左依d相做依個Backdrop既主題!


做出黎既效果真係好震撼!我都覺得好滿意!


依個間隔Backdrop同個台既Backdrop, 係好唔同既style好有對比!


依個backdrop令到reception區好柔和………….大家可以慢慢享用cocktail 的食物又可以影下相!



 





 


Backdrop


之前見好多人地既backdrop 都係淺色為主, 咁如果同親戚朋友係個台到影相, 晚裝如果都係比較淺色咁, 新娘就好唔突出囉!


如果做啲3d既又超貴!


於是tart的妹妹諗到依個idea………….


做出黎效果真不錯! 又可以解決淺色晚裝影相的問題!



 


主家席


主家席係24人桌, 開頭我媽咪好唔讚成男女家一齊坐!佢話從來未見過人地咁樣woo…………怕失禮人……………最後經tart幾番遊說, 佢終於都ok.


結果出來的效果, 媽咪話係超符佢想像咁好!一啲都唔失禮!


其實成個主家席的設計都好配合個theme, 以紅色為主, 百鳥歸巢!


仲有乾冰做出的煙…………



桌花


紅玖瑰完全設合個theme, 但係佢做出黎個效果唔夠大!!



 


搞左咁多野大家係唔係好想知駛左幾多錢呢??


其實production house包既野唔只咁多, life band 同一個女singer, 燈光, 仲有放煙霧, 紙碎等等!



價錢都要接近6位數!可能大家都會覺得好貴, 有d唔抵!


But無可厚非, 佢營造出來的氣氛, 格調, 感覺都很好, d效果真係唔錯!


錢可以慢慢再搵過, but結婚的回憶卻只有這一次!


 


沒有留言:

張貼留言