2010年3月29日 星期一

夢中的婚禮-奶奶&媽咪衫

其實奶奶同媽咪對衫既要求都好高!!


而且要做到唔好撞色撞款都好難架!!


 


首先講我奶奶先啦!


上次我大伯結婚時, 佢地係藏愛幫我奶奶租衫, 諗住租一件佢地結婚著, 一件我地結婚著, 比埋錢決定埋邊件!


但最後奶奶覺得暮唔起(即唔合身), 轉左第二間!


 


於是我地結婚當然係要用返依間!講真我奶奶選親個d其實都唔係奶奶衫, 全部都係新娘晚裝, 不過佢比較後生, 都著得好好睇!不過有一個問題係奶奶始終有返咁上下年紀, size係要著大碼, so選衫時都有好多limitation. 好在今次都選到兩件高貴大方, 佢又著到既衫!!


 


紫色依件其實著得佢瘦d, 好多人都讚佢好後生, 我諗佢都好開心!



 


 


白色閃既旗袍, 其實好蝦人著又有個大露背, 好在都有一層薄紗, 冇咁覺眼!!


其實我自己真係覺得件白色閃既旗袍好靚, 比較特別!


而奶奶著出黎都真係雍容華貴!!可惜影唔到條裙既detail!


 


 


 



 


 可以睇到奶奶白色旗袍全身同埋我媽咪既粉紅色旗袍!!


 


到我媽咪啦!


 


其實我同佢去深圳做衫時, 佢都做左好幾件旗袍, 好在最後有兩件都見得下人!!


其實當時都有d膽心, 奶奶d衫租得咁”, 冇理由阿媽淨係著係深圳做既衫!!


 


於是膽粗粗叫阿媽去埋藏愛睇下有冇啱(因為我媽咪係超級慳家, 比佢知幾千租一件衫, 佢一定唔租囉!!)


 


點知去到佢都覺得d衫好靚, 其實一早睇中件粉紅色, 不過當然試得唔好晒!試埋其他啦!哈哈!最後係租左件粉紅色晚裝!媽咪都著得好好睇!真係好高貴, 我都好滿意!


當然佢都有問我要幾錢租, 我話唔好問啦!最緊要都係你鐘意啫!!同埋著得你靚就得啦!!之後佢冇再講啦!可能佢都知大約幾錢, 不過可能佢都好鐘意, so冇再講咩啦!!


另外係深圳做個件粉紅色旗袍, 其實真係唔差, d都唔似係深圳做!同埋我媽咪真係好受得粉紅色!!個個都讚佢身材keep得好!真係開心!




 



 



依件係紫紅色送客旗袍!


 


總結租奶奶媽咪衫都唔係容易, 好在結果都好滿意大家都好開心!!


哈哈, 唯一唔開心就係銀包!!之前都提過啦!奶奶媽咪係藏愛租個d其實係新娘晚裝, so total租左3, 其中唔記得一件定二件係要up grade, so都要成萬幾蚊!!


不過都冇所謂啦!最緊要大家都開心就得啦!!嘻嘻!


5 則留言:

  1. 可否給深圳做衫的地址給我呀, 價錢係幾多呀?
    celia_lyn@yahoo.com.hk
    另外我覺得個拖尾好靚呀
    -----------------
    媽咪敬酒那件粉紅色都好靚呀,...在 藏愛租的?
     
     
     
    [版主回覆03/31/2010 10:24:00]其實我地係去羅湖商業城 5 樓做衫架 !!
    我地都係睇下邊間做得靚就幫襯邊間咋 !!
    都唔係好記得個間野叫咩名啦 !!
    其實做衫 & 買布係分開架 !!
    你首先要去買布 ( 都係 5 樓 ), 個到有好多布比你選 , 一定要講價 ,   50%!!
    當然 d 布有平有貴啦 !! 要睇你選咩款啦 !
    之後就去做衫鋪做衫 ! 做一件旗袍冇咩特別既大約要 $200-300 左右啦 !
    哈哈 ! 我媽咪件粉紅色敬酒旗袍係唔係好似係藏愛租既呢 !!!
    其實都係深圳做架 !! 連工加布料好似都係 600-700 左右咋 !!
    希望 d 資料對你有用啦 !!

    回覆刪除
  2. 謝謝你的回應呀...
    真係好靚. 好平
    咁媽咪敬酒個件粉紅色旗抱d  厘士係咪分開買架
    另外,款式係去到商店給書你看的嗎?
    good good good
    [版主回覆04/01/2010 11:59:00]其實 d 厘士唔係另外買架 ! 係個塊布本身個邊黎架 !!
    其實去 d 做衫鋪佢都有 d 書比你睇 , 睇下你想做咩款 !
    Or 有時見佢有 d 做好比其他客既衫 , 你都可以參考下 !
    不過做媽咪衫 d 款式其實黎黎去去都差不多 !!
    另外我媽咪件粉紅色旗袍 , 睇落咁靚 , 其實真係同個布的花紋有好大關係 !!
    咁好彩比我地選到個靚布咋 !!
    不過有時都好難講 , 明明個布好靚但都會做出黎麻麻地 !!
    So 我地都做左幾件先有一件覺得好好咋 !!

    回覆刪除
  3. HIHI~ 咁我想問下你婚前大約幾耐上深圳做媽咪旗袍呀 ?如果一件大約600-700 真係唔貴喎 , 即係要布料同埋手工都要講價大約50%呀 ?
    [版主回覆08/03/2010 11:10:00]我地大約係婚期前大半年就做啦!可能係我地太心急啦!!
    其實佢一般2-3星期都做好啦!!
    我地會盡量講價囉!你知啦!大陸d標價, 真係markup得好誇張!
    布料我地就大約講50%左右啦!手工就冇講咁多最多都係減到10幾20蚊咋!
     

    回覆刪除
  4. 咁我想問個款係咪上到去有得比你選款架 ?你媽咪做個幾件既款式係你地自己比佢定係有圖選款架? 因為我媽咪話自己唔襯旗袍 , 想做比較西式既晚裝 , 唔知佢有冇圖選款呢?
    [版主回覆08/04/2010 09:17:00]我媽咪做個 d 係好 standard 既款 , 唔駛點睇圖都做到 !
    不過我都有陪佢去金都行一轉 , 睇下人地有咩款 !
    不過其實佢地一般都會有圖彧者做好既 sample 比你睇既 !
    So 都唔駛太膽心 !

    回覆刪除
  5. 閒人(我)路經.想話你同你媽咪都好靚女。
    [版主回覆12/29/2011 09:02:15]THANKS!!

    回覆刪除