2010年2月22日 星期一

修眉@LANEIGE

 


聖誕時係LANEIGE買左一set護膚品, 於是便成為會員!


早一個月左右, 佢地打比我話會員每月可以book免費修眉一次!


 


開頭我都冇理到!因為我平時做facial都有修眉根本唔須要去佢到修, 我又怕去佢到修會狂sale!


但係係過年前我實在抽唔到時間去荃灣做facial, 後來諗下冇facial做修下眉整齊d都好呀!


 


於是膽粗粗booklunch time去修眉!!


 


估唔到佢既服務真係好好!條眉都修得好靚, d都唔馬虎!!


而且一句都冇sale過我買野!仲叫我下次再黎修過!!


今時今日咁既服務態度真係值得讚!!


沒有留言:

張貼留言