2013年10月16日 星期三

登陸莆台島


以前睇電視劇講d人去莆台島採紫菜, 印像中佢係一個好遠好遠的地方!
上星期日同阿妹&她的朋友去!
我係第一次去!
先去到赤柱再轉船!
我計過由東涌去around2hrs!
我地10點左右去到赤柱先食個M記早餐先!
其實赤柱都好多年冇去過!!
之後去卜公碼頭上船!
都有好多人坐船, 有外籍人士亦有自由人, 仲有帶狗狗去既!
30MINS就去到小島!
其實HK D島都係大同小意!
不過依個莆台島可以建屋既地方實在太細, 數埋都係得10間屋左右!
不過島雖細, 但亦有天后廟!!
之後我地去左食lunch我地食餐蛋麵都係$20, 真係好抵!
原來島上係有一個海解酒家, 唔怪得知咁多老外黎啦!
島對出的地方停泊左好幾架豪華遊艇!!!

多數是外國人真係好識烹受!

沒有留言:

張貼留言